Det blev en vår promenad

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
200314
 
 
GRATTIS 
 
Matilda & Maud
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag får
ett mess av min
dotter att det skall vara sol hela
dagen. Hon meddelar också att hon fixar pannkakor
till fikat ute, nice. Då skall man bara fixa lite morgon stök och
sen se till att få kläder på mig. Bädda lite och så är man klar för dagen.
 
Frukosten skall intas och det är så bra att få en ordentlig frukost.
Det är skönt att bara ha en stuns lugn i kroppen så man
får massa energi. Solen lockar ut mig och det är
nog skönt, får med mig mannen också.
Det är bra. Vi skall ut och promenera
med familjen Karlsson. Det är
skönt för Linus att
komma ut
 
Lite kort.
 
 
Det är lite drag i bäcken i år, lite mer vatten i den också. Vi går mot Solbo
 
 
Vi hitta lite is som Linus skall ha sönder.
 
Han skall träna och gå också.    Här är vi hemma och vi skall luncha
  
En våffel hjärta med gräddfil rom och räkor. Gott  Linus och mormor
++
Vi
Fikade också
det var gott, tre kaffe och
en te. Jag tror jag fick matkoma. Blev
super trätt, men det är dags att köra hem, Ari skall se
trav och då är det bäst att vara hemma. Han skall fixa maten
också, då blir det ute mat det kan jag lova. En skön eftermiddag och en
lugn kväll, tack för den . Middan kom till slut och det blev pizza. Jag skall nu inta
min position för att få healing, det blir så skönt.
 
Nu så skall jag lägga i sovrummet så jag kan somna och ha en skön natt
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
 
  HAKUNA MATATA 
 Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0