En dag att minnas

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
Vecka 11, dag 69 på året 
 
 
200309
 
 
GRATTIS 
 
Torbjörn & Torleif
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vad
tiden gå, det
är redan 10 mars,
dag 96 på året. Det var
inte så länge sen det var jul,
men så är det. Allt bara rullar
på och man hänger med så gott
det går. Jag vill inte vrida till baka
tiden, jo kanske på vissa saker, men allt 
som var har varit, jag har fortsatt och ett nytt
kapitel är startat.
 
Nu skall jag fokusera på min dag och det som jag
skall göra. Jag hoppas att det blir en bra dag
och att jag kan njuta av den också. Då
skall jag inta min frukost, den
är min viktigaste måltid
och jag njuter av
den varje
morgon.
 
Tvättstugan,
klockan är sju så ner
till den och sätt i gång maskiner.
Det blir så bra. Mellan allt gånget man
ränner upp och ner hinner man med massa
saker. Jag är nu klar och det känns skönt. Jag
skall nu invänta Pia för en lunch. Skall smaka gott
med lite mat.
 
Det blir Benoveto uppe vid Kassmyrabrinken, det blev
jag, Pia och Robin som skall äta. Det känns bra.
Vi tar en kaffe nere hos Camilla sen. Så
njuta av en kebabtallrik, super gott. 
Jag är så nöjd. Ner  till Camilla,
fixa kaffe och te. Familjen
kommer alldeles
strax.
 
Linus
blev super
glad när han såg
Robin, han gillar honom
så mycket. Dom skall spela
så det blir att bänka sig i vardags-
rummet. Vi sätter oss i köket och snackar,
gott te och ett trevligt sällskap, då kan man säga
att dagen är helt okej.
 
Då så nu är klockan mycket så jag skall ta mig hemåt.
Pia skall också köra till VH. En liten bit att ta sig.
Så kan man höras igen sen och kanske
ses. Nu  skall jag hem och fixa lite
inför kvällen. Det skall bli lite
härlig healing. Ja lite
annat också.
 
In ta
position, nu
skall jag slappna av
ett tag innan healingen.
Det känns bra hörs senare.
Vilken härlig stund, jag skall genast
avsluta dagen, känner mig så upprymd.
Värme och färger överallt. Go natt på dig,
Vi hörs i morgon.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0