En dag på IKEA med Pia

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200312
 
 
GRATTIS 
 
Viktoria 
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej
Då är jag
här igen. Kul att
just du tittar in. Jag skall
börja min ruta med badrums
aktivitet, Så nu är det klart, lite kallt är
det. Men det är okej, snart blir jag varm.
Då skall jag se till att få min utsökta goda
frukost.
 
Den är ju min viktigaste intag så det är så gott.
Musik är på, i dag har jag ljud från naturen
med alla fina fågelkvitter,vattendrag,
indian flöjt och en banggood. Så
ljuvligt så lugnande. Du bör
prova detta, så skönt för
kropp och själ.
 
Nu
går jag vidare
på dagen, jag skall ha
yoga om 40 minuter, så ljuvligt
skönt. Nu är det bara att njuta och
vara där. Åter kommer efter yogan och
när jag kommer hem. På återseende. Jag
har nu en träff med min son, han kom från
Vega till Tumba, inte bara för att vara med
mamsen, han hade ett läkarbesök. 
 
Jag har ett par ärenden som skall fixas så vi
kör runt lite, Juhani har fått en frukost då
jag tanka, den mumsar han på. Ja så
var det hem då. Linus är på NKS
då passar jag på att vara med
Pia, hon skall handla en
säng, soffa, TV-bänk
och bord till
soffan.
 
 
Klart,
då tar vi lunch
innan vi fortsätter med
att handla. Det blir ett par ljus.
Klart då kan man åka till Brinken och
lämna saker jag köpt till Karlssons. Pia kör hem
mig, tack Pia för en trevlig dag , det har varit skit kul.
Vi säger hej då och hon far hem till sig. Ja jag skall upp och 
se till att få bort lite saker. Jag kastar en del och så får Camilla
min vatten kokare, det tar för lång tid att vänta på att mitt vatten
skall koka, jag har nu en vatten kokar som är fyrkantig, skit läcker.
 
 
 
Så nu skall jag fortsätta kvällen, jag skall äta hos Camilla så det är
bara att fara dit. Bee nu skall vi rulla. Ja hej på er, här har du
min kokare, kolla så den fungerar på din spis. Bra då
slänger jag min gamla. Här har du en sån
där nopper maskin, Gillar du termosen?
Så nu skall jag hinna med lite Linus
tid. Det känns bra för mig att ha
den, viktig för min själ
och hjärta.
++
Linus
är så trött i dag
och han somnar så tidigt,
han var nästan super ledsen
innan han lag sig. Nu går ju det bra
när han väl kommer upp till sängen då
kan han slappna av och somna skönt. Jag
och Camilla fixar fram maten och Thomas
kommer från jbadminton ust i rätt tid.Njuter
av en god middag och nu kan man tacka för
mig så skall jag lämna Karlssons.
 
Hem till mig styr Bee, det blir så skönt att bara njuta
och slappna av hemma efter en lång dag och en
sjukt bra dag. Jag hade så kul med Pia, med
min son på förmiddagen och familjen
Karlsson på kvällen. En perfekt
dag i mitt tycke. Hade önskat
att jag tagit mer kort. Det
måste jag bättra
mig på.
 
Jag
skall nu
göra kväll och
njuta av en god natt
sömn. Så det känna bra
att lämna denna dag bakom
sig. Jag har gjort massa gott och
det är så skönt. Jag hoppas mina
alla mina bar det bästa och sänder
kramar till dom. Älskar er alla, mycket
tid går till Linus just nu och jag hoppas ni
kan förstå detta. Ni är inte mindre i mina tankar,
och mina barnbarn är alltid i mitt hjärta.
 
Tack för i dag  
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
 Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
Bilder tagna från googel
Bilder är tagna från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0