En fin dag med Linus

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200326
 
 
GRATTIS 
 
Emanuel
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej
Då har jag
en helt ny dag att
skriva om. Det jag kan skriva
nu är att solen är uppe och det är nu 4.6
plus grader. Det är en sak som är fakta. Det som
är mer fakta är att jag intar min frukost, jag njuter av den och
har bra rockmusik på , det är från 80 och 90 talet , när det var som bäst.
 
Super bra band, massa konserter var man på det var
en skit kul tid. Jag älskar musik. Utan musik är
en människa tom.Det är synd att inte
alla vet vad musiken kan göra för
din själ. Jag har ett brett
musikintresse
 
Det
är all från
relaxmusik till
rock, all musik är bra
på sitt sätt. Det är viktigt att ha 
ett öppet hjärta när man lyssnar på
något. Man behöver inte älska allt men
något är det i varje changer. Så är det med
min smak. När man var yngre gick jag på många
konserter bara för att se bandet eller artisten.
 
Ja då skall jag ta tag i denna dag och se till att den
blir bästa dagen i dag, Jag har visserligen
visa saker som jag måste ta tag i,
men det är inte så att jag
vill, Kanske måste.
Jag vet inte
om jag
vill.
 
Kan
fråga min dotter
vad hon tycker, ska jag
eller ska jag inte? Vilket dilemma.
Jag verkligen måste, finns det måsten
i min värld just nu? Det är ju det som är frågan.
Kan klara min dag utan måsten, det är bara det som
jag prioriterar som är viktigt just nu.
 
Så jag skall börja min dag med att bädda sängen.
Så då var det klart och även mitt morgon
stök i badrummet, dock inte tvätta
håret. Det lilla jag har kvar
vill jag behålla. Om
det går vill 
säga
 
Tack.
 
Ja
vad skall jag
göra nu? Den där
soffan måste flyttas på,
Det är ett måste just nu. Jag
har tvätt i morgon så det är inge bra.
Jag känner hur jag dras till denna städning.
Jobbigt men det skall göras. Jag vet jag kan
dammsuga de jag når med min dammsugare.
 
 
Så nu är det klart och jag kan åka till Brinken för lite lunch
och sällskap. Go fika med Thomas och Camilla, Linus
kollar några video klipp och skrattar så han kiknar.
Nu har Camilla och Linus somnat, jag och
Thomas kollar roliga klipp
 
 
nu skall Camilla
och Thomas åka och
handla.  Det är lite till dom
och lite till mig. Jag tittar på Ladybug,
Linus gillar också denna serie. Nu kommer
dom hem, det finns nu mat till Linus, mig och 
Camilla. Thomas skall spela badminton, han äter senare.
 
 
Vi går upp och spelar lite Wii, Det är ju kul, dom tränar på sport, bowling.
golf, boxning, kul att se vad Linus är koncentrerad.Han vinner
förstås över mamma. Nu skall det bli  medicin dags. Det
tar sin tid, så jag säger god natt och vi ses i morgon
. God natt. Säger god natt till Camilla också.
Nu är det tufft för oss alla som är
inblandade. Så tufft. Heja
min älskade krigare.
 
Kommer
hem ringer Juhani
snackar lite, jag behöver snacka
med någon. Det är jobbigt som fan  och
jag skall ta mig igenom detta. Hoppet är starkt,
men det är det vi har.. Ja då så god natt killen, hälsa frugan.
 
Ja g är nu klar för kvällen och skall göra ordning
min apparat, min nattkompis. Han är bra
kan jag lova. Han gör sitt jobb. Jag
lägger mig och säger hej då 
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0