En lugn och stilla dag

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200322
 
 
GRATTIS 
 
Kennet & Kent
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej,
Jag har en
frost morgon med
minus grader. Jag  vet att
detta är april väder på G men jag
vill ha vår och sol. Det gör gott på mig.
Jag skall väl börja dagen med lite frukost, mannen
har fixat ägg.
 
Det är en lugn och solig förmiddag. Jag har ett ärende till
centrum, men det tar jag senare. Nu skall jag egna
mig och att bara va. Mannen sitter och spelar,
han skall ha "revords" och måste göra
flera strider. Het galet. Men
det är hans helg
hobby.
 
Han
vill i alla
fall gå ut sen
så då kan vi göra det.
Vi beslutar för att ta Bee till
centrum, han är helt seg. Så när vi
åker kommer han med ett förslag om att ta
en kaffe. Vi åker mot Shell men han ändrar sig
när han ser .McDonalds
 
Det blir lunch, det är väl okej. Jag tar en kycklingburgare.
Det blir super. Vi åker sen till centrum, jag skall
till apoteket, snacka kö. Det var tre stycken
före mig, Den som står där tar tid och
det är bara en som är där. 
Men till slut kom
jag fram,.
 
fans ju inte
det jag skall ha, ringer
Camilla och berättar, hon skall
be Thomas åka till COOP. Då så, då hämtar
jag packet till mig. Men det är stängt på tobak vid ICA.
Så jag får inget paket, får hämta det i morgon eller på tisdag.
 
Ja vi åker hem utan någonting. Det blev bara en sväng i
centrum. Det kan ju också vara kul, snacka om att
det är stängt. HM har stängt, jag såg att nere
vid systemet är det stängt, så det är
nog bra i dessa tider. Ja vi
åker hem, vi kan
se på film.
 
är det kväll
och vi skall bara
slappa framför TV:n
Maten är avklarad och allt
är diskat, så då är det bara att se
på film. Jag väljer att se på fyran i sovrummet.
Ari tittar på film i vardagsrummet. Jag tror jag somna
rätt snart. Men när jag vakna till var även gubben i säng så
då kan jag sova vidare.
 
Tack för i dag 
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0