Fredags mys, eller

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200320
 
 
GRATTIS 
 
Joakim & Kim
 
 
Vårdagjämningen
 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej
Jag har
en fredag framför
mig, det betyder helg. Så
nice, Jag hoppas att det blir en bra
helg, med god mat och massa ---- Ha ha ha.
Nä det är vatten för min del, jag är så kär i att vara
flexibel och köra min bil. Men på helgen är det oftast Ari 
som kör i alla fall. Ja jag har väl då fått denna morgon i rullning.
 
Det är ju alltid samma rutin jag har varje morgon, relaxmusik,
tänt ljus, andas, och så kommer min frukost, jag bara 
älskar den. Bästa tiden på dygnet. Jo jag vet
att jag säger det ofta men det är ju det.
Man känner sig stark och kan
ta allt som kommer
din väg. Helt
fantastiskt.
 
Min dag
är i gång och jag
kan nu se mig om efter
en god morgon efter en god
sömn. Jag skall alldeles strax gå
och få på mig min kläder, har tassat runt
i morgonrocken länge nu. Duschen är klar så
nu är man klar för kläder.
 
Oj vart fort min morgon försvann, jag skall nu packa
i hopp lite så skall jag åka till Brinken. Det
blir en dag där och jag skall vara
med Linus. Så klar då åker
jag. Bee är klar så
Let´s go.
 
Fika
med Ca,illa
och Linus, vi har en
bra dag som egentligen bara
innehöll ett häng med Linus. Vi tar
lunch och jag har ett samtal med Pernilla.
Vi snackar och jag har lurarna på så jag kan säga
att vi hade en trevlig stund på lunch tid. Jag skall hämta ut
medicin till Linus och Camilla så Pillan hänger liksom med.
 
Jag kommer hem med det jag fixat och då tar vi en fika, Linus
ville inte ha. städar Camilla undervåningen, det är i  det
stora hela bara dammsuga och torka golven. Jag
tog lite vikning av tvätt. Jag sitter med Linus
och kolla på en film.
 
 
kom ju
punkten då jag
och Thomas har ett
snack om vissa saker. Det
löste sig och jag kan känna att
det blev bra. Han tar nu hand om
Linus så jag kan ägna mig åt Camilla.
Det är ju behövligt så vi snacka om allt från 
nageltrång till kungligheter. Skit kul..
 
Jag tackar för mig och åker hem, Ari ligger och tittar
på film och det är en film jag har sätt med gillar.
Det blir en Robin Hood också. Jag fixar
fika och vi har en mysig eftermiddag/
kväll. Jag skall se Let´s dance
så då går Ari och spelar
lite. Men jag tror jag
såg fyra par.
 
Ja jag
somna sen och vakna
20 minuter efter midnatt. det var
bara att resa sig och sätta på natt kläder,
väcka Ari som också ligger på soffan och sover.
Lägger oss och somnar om.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0