Hjälper Juhani

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200301
 
 
GRATTIS 
 
??Albin & Elvira
 
 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej.
Nu skall jag
starta min morgon med
en super god frukost. Jag har
längtat efter den sen i går kväll den
smakar så gott. Ja skall njuta ett tag så jag
är strax till baka.
 
Då skall jag fortsätt min dag, det blir en tur till Vega/Haninge.
Mina fina ungdomar som är 20+. Det är helt otroligt
vad tiden går kan jag tycka. Det är på barnen
man inser att tiden går och man blir
äldre. Jag kan känna lite olustig
känsla, man kommer
närmare slutet.
 
Det 
är inte vad
man vill i dag, då
slår det mig att jag kan
ju ha hur många år som helst
kvar. Vem vet? Så det är ju bara att
hoppas på det bästa. Jag vet att jag behövs.
Även fast man inte ses varje dag så är det en 
rättighet barnbarnen har.
 
  
 
Ja då skall jag i alla fall ta tag i denna dag som nu
skall leda mig till Vega. Bee är full med saker
så,det blir bara att stuva in allt rätt. Bilen
är större en vad man tror. Ja är
ni klara, Juhani och
Ashani? Nu
åker vi
 
 
Det är
först till lägenheten
för att lämna tv och sladdar.
Sen åker vi till Vega baren för att äta.
Det blir väldigt gott. Sen åker vi till Port 73
Här skall vi titta på Dollar store vad man hittar lite
billigare saker. Så schampo, tvål, diskmedel, tvättmedel.
gud vet vad man behöver. Sen åker vi vidare till Länna för
att kolla efter ett litet bord, Det skall vara till tv:en. Men dom
hade inget, det blev tvättkorg och annat porslin, bestick. Ja
sådant som är nödvändigt.
 
 
 
Sen var det något som vi skall se om det finns en luftmadrass
för två på Netonet. Det fanns det, då kan dom sova i natt,
det blev en laddar sladd till mig också, tack. Ja sen skall
vi mot Vega baren igen, för mittemot fans en second
hand butik.Där skulle dom ha 1000 kr för ett
litet bort typ 50X50,  800 för ett bord
som va 40X1 meter.Snälla. Nä
nu skiter vi i detta och åker
hem, så seg är jag.
 
 
Han med go fika.
 
Nu skall jag åka hem och jag tackar för sällskapet i dag av
min son och hans fina flickvän. Jag har så mycket
saker i huvudet just nu så det känns galet,
skall hem och rensa skallen lite.
Vägen hem via Länna
går fint
 
Jag
kommer hem
vid. 15.30 seg och
trött, men kul att dom ville
ha min hjälp.Så nu skall jag bara
invänta kvällen,middagen, och så skall jag
snacka med Camilla. Så nu tar jag en paus.
 
Middag som min man gjortfläskkotlett , med ris och sås.
Det är super, men han gömmer alltid grönsaker.
Jag vill järna ha lite grönt på tallriken.
Men gott var det, Juhani ringer Ari
och visar lägenheten. Han
är stolt vill jag lova.
Nu skall jag 
se tv.
 
Och det
är nu dags att
göra sig klar för sängen,
jag är super trött. min man kommer
också till sängs.Tackar för denna dag och
hoppas på.återseende
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0