Lek och skoj

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
200324
 
 
GRATTIS 
 
Gabriel & Rafael
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej,
Ny dag, 
nya utmaningar.
Jag starta med att vattna
blommor, jag skall städa vardagsrummet
 i dag så man börjar på ett ställe. Men allra först tar jag
min efterlängtade frukost. Den kommer nu och jag skall njuta
av den ett tag. Sen kommer vardagsrummet.
 
 
Njutit av frukosten, läst ny heter och skall nu starta min dag.
Den skall innehålla lite men väldigt viktigt, Linus. Det
är allt just nu, det är bara så. Om man inte
förstår varför så är det inte mitt
problem. Jag har i alla 
fall den prion
just nu.
 
Det är 
dags att rulla ner
till Brinken och samtala
med Linus om vad han vill göra.
Det upptar min dag till 95% Dom övriga
fem försöker jag hinna med alla andra.  Vilket
är ganska svårt. Men jag grejar det, ibland misslyckas
jag, och det får vara så. Tar tag i detta senare.
 
Så nu är jag med Linus och vi skall försöka komma ut.
Vår dag är i gång Det blir att promenera ner
till vattnet och änderna, Det blir en bra
promenad. Stolen är med så klart
om han blir trött, men han är
också en stark kämpe.
Så här är bilder.
 
 
++
Nu är
vi hemma igen
och då blir det lite Play don
som skall skapas. Vi gör en pizza,
och sen massa roliga maskar, eller
Unicorn. Kul har vi och kladdigt blir det. Men
vad gör det, vi städar efteråt. Det blir litet mellis
och det är pannkakor alla Thomas.
 
 
 
Hoppas på att se till att allt är i sin ordning, Linus
är nu klar för att titta på film, man ser att han
är trött, men det skall in en middag
också. Vi skall också peta in
en go fika. Dagen blir
super och vi
är nöjda.
 
skall vi upp
på övervåningen och
hitta en säng, det är massor
som skall göras innan allt är klart 
och en trött krigare kan sova sött. Jag
tar mig hem och skall nu ha en healing på
30 minuter.
 
Så vad skönt detta va, nu ringer Pia.
Vi snackar medans hon åker hem
Då är vi klara och jag skall
inta sovpossition.
 
Tack för i dag
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0