Lyx i vardagen

 

SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200305
 
 
GRATTIS 
 
Tora & Tova
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej
då kör jag
på med denna dag som
är en torsdag, i fall du missat det.
Jag skall starta med frukost som vanligt.
Det är ju det jag oftast gör nuförtiden.
 
Det är med sällskap som jag har min frukost i dag, min
man är ju hemma. Han får lite bråttomt, för klockan
den står inte stilla vill jag lova. Nu har han
bråttomt. Ja så var han i väg och jag
skall fortsätta min morgon, läsa
lite nyheter. Sätter på lite
musik också, det
lugnas
själen.
 
Nu skall
jag åka till Tullinge.
Så jag skriver då vi ses.
Det är ingen yoga i dag utan det
blev en frukost två hos Eva i Tullinge.
Hur fint var inte det? Nybakta skons och
med fin tallrik med grönsaker. Jag har enormt
fint sällskap av Eva, Malin och Nicklas. Hur
trevligt som helst.
 
 
Så var det dags att ta och säga hej då för jag skall
vidare och Eva skall också vidare, vi tar 
sällskap ner till apoteket, jag skall 
hämta ut medicin till Camilla,
Hon skall med Linus till
NKS så hon hinner
inte.
 
Fixa lite
hemma det är
alltid något som skall
fixas. Då skall jag möta Pia
för att ta en sushi lunch. Hon kommer
och plockar upp mig.Då drar vi ner till Solbo och där
är Botkyrkas godaste Thai mat och sushi. Vi skall njuta lite.
 
 
Då skall jag ta och åka till Camilla och Pia skall hem Jag skall
bara sätta ner blommorna som jag köpte. Så fina skall
bli kul att se dessa slå ut. Så då så tack Pia för
en härlig pratstund. Nu så skall jag fika
med Camilla. Det blir lite häng
och så med Linus.
 
Det blir
ett litet häng, dom
är lite trötta efter läkarbesöket,
så jag stannar inte så hiskligt länge. Åker
hem och fixar middag till mig. Pratar med Ari i
luren och sen är det bara att fixa allt inför natten.
Tackar för mig och så skall man sova.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0