Middag på Brinken

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200307
 
 
GRATTIS 
 
Camilla
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej,
Då skall jag
starta denna lördag
och njuta av den. Jag har
 inte så mycket bokat i dag, bara
en middag på Brinken, och så klart hämta
ut medicin så klart. Så det är ju det som händer i dag.
 
Jag skall dock börja på ruta ett och det är ju d min
underbara frukost. Musik är på och ljus är tänt
så skall jag då inta min goda frukost. Njuter
och känner energin komma in i hela
kroppen. Så underbart detta är
att bara ha tystnad och
njutning av musik
Det bästa.
++
Så nu
kommer jag då
till min punkt, fixet i
badrummet. Det är en
varm dusch som skall intas,
tänder som skall borstas. Så är
man klar för en ny spännande dag.
På med kläder förstås, man fryser ju
annars, ha ha ha
 
Jag skall få besök av mitt barnbarn, det blir trevligt.
Han kommer att vara ett tag hos mig, mamma
och pappa skall handla till maten i kväll.
Vi är bjudna på middag och
bubbel i polen.
 
Det
kommer
att bli så bra så.
Hej killen här kommer
han. Jag skall fixa lunch Linus
vill du ha? Nu skall vi äta och sen relaxa
en stund så vi kan vila på maten. Det är nyttigt.
Ari går till centrum, jag kör hem killen och sen möter
jag upp Ari, Handlar till kvällen och sen hem för att hämta
badkläder.
Fika först
Bubbla sen
 
Linus middag kebab   Vår blev hanburgare.
 
 
Segt efteråt.
 
efterträtt
 
Så nu skall vi vistas på brinken i kväll. Så det blir fika,
bubbla, middag, fika, efterträtt. kolla TV och
sen är det dags att åka hem, 23.50. 
 
Så nu är det säng dags.
Trött men nöjd.
 
Tack för i dag
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0