Mor & dotter dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200308
 
 
GRATTIS 
 
Siv
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ny dag
spirar upp och
jag känner mig seg,
trött och så, ja som vanligt.
Ont också det är precis som vanligt.
Varför skall de vara annorlunda annorlunda??
Jag lever med smärta och så får det bli.
 
Jag skall ta och fixa min frukost. njuter av den och
titta nu kommer min man också, han fixar
ett ägg till mig. Då så ni kan man
starta dagen mätt och
belåten.
 
Jag
skall nu fixa
lite i badrummet och
klä på mig. Det tar ett tag, men
jag kommer strax tillbaka. Skall nu åka till
Brinken och plocka upp Camilla så skall vi göra stan
osäker, ha ha ha.Men när vi skall åka låssnar handtaget till
bakdörren, Det är sönda så allt ör nu stängt så Thomas hitta
en som har ett handtag.
 
Det är bara att köra då så får vi se vad vi hamnar. Det är nog
inte så långt till vårt planerade ställe. Då är vi framme
och vi hamna i Skärholmen, jag skall ha en
morgonrock/ badrock till Linus. Jag
skall ha påskpresenter
till barnbarn, fem
avklarade.
 
 
 
skall vi
fika. Jag är så
te sugen med en
solskensbulle.Det blir
så gott detta, Jag och Camilla
delar lite på varsina bullar det är ju
godast då. Vi tar en sväng till en rolig affär
med bra att ha saker i, finns ju ett par stycken,
denna heter Flying Tiger Mycket roliga saker där.
 
Present av Camilla 
 
Vi tar oss till en affär där vi sprang på ett par svarta fin byxor,
skitsnyggt med skjorta  till. Sen var det Rusta i Botkyrka
som gäller. Letar fortfarande efter en morgonrock.
Men det finns säkert i Centrum hemma. Nu
är vi hungriga så Pong blir det. Ja så
är det och gott var det. Nu hem
till Camilla och fika. Super
trevlig dag, tack
kära unge.
 
 
 
Ner till
Brinken med min
dotter och allt som vi shoppa.
Hinner mad en te och flytta på pärlor till
bättre och säkrare lådor med lock. Så är klockan
16.00. Vart tog tiden vägen, eftermiddagen bara sappa i
väg. Helt galet. Nå väl nu skall jag hem, min kära dotter.
Tack för en underbar mor och dotter dag. Du kan verkligen
förgylla min dag, jag som trodde att mina barnbarn bara som
gör det, ha ha ha. 
 
Nå väl hem till mannen, nu skall vi planera en middag, det kan
ju gå hur som helst. Vi har bestämt att jag skall göra en
köttfärslimpa. Det blir senare i kväll för köttfärsen
är inte helt klar. Vi kollar lite film och äter
och har det gott. Kvällen kommer
på och vi har det bra. Skall
avsluta denna dag.
 
Tack för i dag.
 
 
GOD NATT 
 HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0