Pia och jag, på road trip

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
 
200325
 
 
Marias bebådelsedag
 
 
Våffeldagen
 
 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej
Sitter med kopp två
och funderar vad denna dag
skall innehålla. Den är ju alldeles ny,
man kan göra gott och må bra, eller skita i
det och må dåligt. Jag väljer alltid att göra gott
och må bra. Alla dessa saker som jag har gjort och
se till att andra mår bra först, det har jag gjort länge, sen
blir man trampad på och allt är borta, det är så skönt med mina
nära och kära familj, de få vänner jag har nära, det räcker för mig.
 
Frukosten är klar och lika så dusch och annat stök i badrummet.
Sängen är bäddad och nu har jag fått reda på att Karlsson är
på G hem, dom är trötta så dom skall få vila lite innan jag
kommer ner. Jag har ändå lite att ta tag i, eller så
får det vänta ytligare en dag. Det är inget
som jag har bråttomt med, se här nu
ringer Pia. Hon skall komma för
bi en stund. Vi skall åka
och mäta hennes 
lägenhet.
 
 
Vi
fikar och
så är det dags
att köra mot Handen
/ Jordbro. Vi skall till ett ställe
som heter Ribby ängar Ligger utåt
Väster Haninge. Det tar sin tid att komma
ut dit men nu är vi här och väntar på en tjej.
Och vi väntar, ingen tjej kommer, du Pia det blir
inge mätande i dag, 25 minuter över bestämd tid.
Då skiter vi i detta och far hem, på hytligare håll.
Ja det var ju det. Jag tar en sväng förbi 
Brinken.
 
Ari skall ha en matlåda från Camilla. Det blir super jag
hoppar in en stund och tar en te, min dotter har
haft huvudvärk Hugo hela dagen. Dom har
varit på NKS i dag och sen fixat rullstolen
som hade gott sönder. Ja så kan
det gå när haspen inte är
på. Det var bättre med 
värken nu.
 
så nu skall
jag hem och se att
allt står rätt till hemma.
Ja har ju gubben hemma så
det känns ju bra. Det är helt galet
vad dagarna rinner för bi, jag hoppas
det inte går lika fort till helgen.
 
Då skall vi göra kväll och se till att ha en bra kväll.
Vi kan se på en film eller TV.n, det är vilket
som för mig. Det blir nog bra detta.
Nu har vi i alla fall gjort kväll.
Ja hoppas att det blir
bra med det.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0