Skön dag med shopping

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200329
 
 
GRATTIS 
 
Jonas & Jens
 
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej
Det är
sommar tid i dag.
Och jag har sol, massa
sol. Jag har på min termometer
6,8 + grader. Men det är fel, det är -1
grad ute nu. Värmen kommer sakta men
säkert uppåt. Jag skall äta min frukost och
njuta av morgonen och min frukost.
 
Det är nu dags för lite morgon stök, så jag
återkommer om en stund. Jag hoppas
att du väntar, Så då är jag här
och kan meddela att nu
skall vi ut i solen.
Solen gassar
ser skönt
ut.
 
Vi
tar Bee och
åker på må få ut på
E4:n och mot Södertälje. Ari
vill till Biltema södra på sidan. Det
är inte alls många bilar här på E4:n.
Vi landar då vid Biltema,  vad skall du ha?
Vet inte, jag vet när jag ser det. Ha ha ha du är
super trasig. 
 
 
Vi tar en lunch på Biltema, dom har visserligen
tagit bort borden. Men Ari läste det med
att vi satt oss på deras visnings X
på utemöbler. Det gick skit
bra. Lite te och kaffe
som efterrätt.
Gott.
 
 
Vi 
kör vidare
och denna gång
kommer vi till Blomster
landet, här hitta Ari två blommor
till mig. En annan blomma också, till
någon annan. Nu sitter vi i bilen, vi skall
köra lite omvägar runt i Södertälje. Ari såg en
butik som har utförsäljning. Det var elektronik prylar,
vi hitta en lite Google högtalare. men vi köpte den inte.
 
 
Nu styr vi kosan mot Tumba och vårt hem,
han skall kolla hästar och eventuellt
åka och spela om han hinner,
vilket jag inte tror. Så
fixar jag mina
palettblad.
 
++
Vi
skall nu
göra kväll och
titta på en film och
slappa. Vi skall ha en
bra kväll, jag skall också få
healing så bra.Man kan inte klaga
på denna dag, Det var lite för kalt för att
var ute på promenad, men så kan det va ibland.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0