Snacka om massiv dag

 
SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200306
 
 
GRATTIS 
 
Ebba & Ebbe
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är
bara för mig att masa
mig upp och starta denna dag. Jag
har lite att stå i så jag får allt komma på
fötter. Ett två tre, så nu kan man starta med
frulle brulla. Musik i högtalarna och det är så härligt.
Njuter av stillheten. Det är bara jag och min själ som är
närvarande, Jo jag har visserligen andra besökare också.
 
 
Allt vad jag kan stå i just nu, är allt morgon fix man kan
tänka sig. Jag har massa saker för mig så det känns.
Det är nu klart så då kommer mina kläder på
det är ju bara bra. Så klar för avfärd
ner till Bee och så kan jag få
dagen med första
uppdraget..
 
Morgonstund har guld i mun.
 
Det är
att plocka Camilla
hemma och sen far vi till
vårdcentralen., då blev det ändrade
planer, ingen vårdcentral i dag. Okej. jag
kommer 08.30 då till dig. Bestämt. Nu ringer
Eva, Dom har låst in bilnyckel. Benny har reserv
nyckel på Gladö, Okej ja då far vi dit. Resan till Tullinge,
plocka upp Benny få reserv nyckeln till bilen. Åker med den till 
Tullinge Tack  tack. Hämtar Camilla, kör till Salem. Stressig morgon.
 
 
En fika innan massagen.
 
Min dotter
 
Väntar på Camilla medan hon får massage och så ör det klart.
Hem till Brinken. Nu skall jag i väg till Henriksdalsringen,
hämta Ingela för vi skall luncha. Det blir en sväng
till Rusta i Nacka först, Ingela vill ha nya
gardiner. Så nu till Hammarbysjöstad,
en Thai restaurang Det  blir gott
och det smakade gott.
 
 
Handla på Rusta           Lunch i Hammarbysjöstad.
 
Lämnar
Ingeoa på
Henriksdalsringen och
kör nu hem åt. Det är köer i
länken och vid Skärholmen, ja jo
Hågelbyleden också. Hemma. Gubben
är hemma och väntar på Tompa att han skall
hämta han. Jag trodde han redan hade gjort det men
nej inte alls. Klockan 16.00 messar han, då är han utanför.
 
Ja då är gubben i väg och jag kan slappa på soffan.
Jag måste bara få lite tystnad, jag åkte på en
huvudvärk från hell. Jag hoppas den
går över. Nu kan jag sätta på
tv:n, den har släppt lite,
kvar bara.
 
Har missa
vatten i dag så det blir
så här då, nu skall jag ta lite te.
Min man kom just hem, nu är det
hungrigt,Han får fixa lite macka så blir
det bar. Kollar tv:en och somnar, vad annars.
Vaknar upp igen 00.30 och fixar i ordning maskinen.
Så nu kan jag lägga mig, jag väcker Ari, men han somnar
om på soffa.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
     HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
   Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0