Snart är det helg

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
 
200319
 
 
GRATTIS 
 
Josef & Josefina
 
 
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej
Nu är det
en ny morgon och
den är i full solsken. Det
är så härligt att solen är uppe.
Det är vår i luften, men det kommer
säkert ett bakslag.Det har vi haft förr så
man får allt ta det med ro. Ja då skall jag se.
vad kommer först i dag,,,,, Frukost.
 
Musik är på ljus är tänt och jag har andats, min 
dag kan starta. Njuter en stund så kommer
jag tillbaka till dig om bara ett par
minuter. Långa minutrar
skall det var.
 
Ja då
skall jag göra
nig klar för att ta mig
samman och ringa två samtal
till vårdcentralen. Då kom jag med i kön,
ena samtalet kommer 08,25 och det andra skall
komma efter nio. Så då har jag detta på gång.
Hinner in i badrummet.
 
Så nu kom första samtalet och det är om min medicin.
Så hinner jag klä på mig, Så kommer det andra
samtalet, kolla läkartid. Klart då så
nu skall jag få go fika nere
på Brinken. Nice.
 
Det blev
jag och Camilla
som fika vid bordet, Thomas
spelar så Linus får vara med, han
skrattar så mycket, Det är så härligt att
höra honom. Han frågar lite efter lunch så det
skall bli klockan 11,00.
 
Så har vi då lunchen som skall av smakas,
korvstroganoff, sallad med pasta, det
var super gott. Dom skall fara i
väg på ett läkarbesök så
jag återvänder hem.
Vi hörs när ni
är klara.
 
 
Jag
fick en glass
att ta med hem, det
är en underbar god Punsch smak.
Smarrigt. Så skall jag ha en liten tid här inne 
på min blogg, skriver lite till kan ju hända vad som.
Nå väl jag har ett härlig mix av bra rock band från 80 talet.
Bra artriter och bra låtar.
 
 
 
Jag har en eftermiddag att ägna mig åt mina
tankar och allt annat.Jag planerar lite
middag och så är det väl bara att
göra kväll. Jag hoppas att
den blir super som
vanligt.
 
Jag
har snackat i
telefon så jag tror min lur
brinner upp snart. det är med
Linus, Camilla, Juhani, Pia och alla andra.
Det är fantastisk hur man kan få en eftermiddag/
kväll att rinna för bi så fort.
 
Det är nu dags att ta farväl av denna dag och 
det är mer eller mindre rätt skönt. Jag har 
inga problem med att vara vaken
men det är lite tyst så att säga.
Bättre att sova då.
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
   HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0