Vår promenad

 
 SUPERFARMOR BLOGG
 
 
200313
 
  
GRATTIS 
 
Greger
Grattis min kära bror på namnsdage.
 
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
I
morse vaknar
jag av att face time ringer.
Men det är ingen där, jag ser att det är från
Camillas lur, då jag ringer tillbaka och får veta att hon
inte har ringt, ja då har jag haft besök. Kul, då kan man känna sig 
" stolt" att jag fick besök, det kan vara några stycken men detta blev
en annan känsla. Jag vet nog vem det var så jag är super glad för det.
 
Nå väl jag sa att jag kommer senare. Men nu skall jag förs ta mig
en frukost. Det blir gott så på med relaxmusik och tänd ett
ljus, det är okej att det blir ljust utanför mitt fönster,
det är bara tanken där att man tänder ljuset.
Nu skall jag fixa yoghurt med musli,
njuter ett bra tag det är det
som är meningen, äta
långsamt
 
Nu
skall jag ta
en kopp te med
en smörgås, vattnet har
kokat färdigt innan jag är klar med
smörgåsen. Super nöjd med min fyrkant.Den
heter egentligen "Square" Den är så liten och så söt.
Det är en liter, det är bra för mig. Jag behöver inge jätt kokare
så jag är nöjd.
 
Då så skall jag nu börja dagen efter allt man gör på
morgonen, jag skall nog bara njuta av denna fina
dag. jag känner inte föer en massa upptåg i
dag tillräckligt med promenerandet
i går. Så jävla ont jag hade
i natt. Men man får
leva med det.
Ja så är
det.
 
Ner till
Brinken för en
spa dag. Nu skall jag fika
med min dotter. Hon dricker kaffe och jag
tar te. Så det är en skön förmiddag. Nu kommer
lunchen som skall passera innan vi skall ut en stund, skönt
med en promenad. Så skönt att komma ut i solen. Vi hinner med
massor i dag.
 
Solen gassar i dag, det är skönt      Promenad med dessa två      
 
Det knoppas och ser bra ut,    Änderna är väldigt närgångna.
 
Dom får lite bräd av Linus
Mor ocg son Fina ni är.
 
Så är vi då inne och skall fixa mitt hår, då saknas en komponent,
jag har fått en låda meds en komponent som är veck. Det
betyder att jag inte kan fixa håret i dag, min fot
mask inte heller kan göras, jag har ju inga
förhårdnader nu mera. Så vi tar en
fika till istället. Så kommer
Thomas och dom skall
handla fredags
mys.
 
Jag tar
Bee och åker hem,
jag blir lite trött nu på eftermiddagen,
det tillhör nog bara åldern. Ha ha ha. Jag skall hem
med min nya Blender som jag fick av Camilla. Jag hoppas det 
gör bra i från sig med min ingefära. Tack för en fin dag Linus och Camilla.
 
Hemma, då ringer gubben, han har stora problem i dag, bromsar
som ligger på och sen skall han åka hem. Då så jag hoppas
att det går bra hem då. Så skall man göra mat eller??
Fan jag har ingen lust, det är så "boring".
Man kan köpa något färdigt.
Kebab eller kyckling.
Men vad?
 
kommer
kvällen och
det  jag skall se på
lite film med gubben.Det blev
en lång film, den laggar hela tiden. Så
då får man vänta och vänta. Varför gör vi det?
Bra fråga tycker även jag, jag ville se hur denna film slita.
Den var bra tycker jag har sätt alla. Vilken film det va??
Jumanji: The Next Level
 
Så nu är det bara att fixa i hopp maskinen och se till att koka vatten.
Nu tar det en stund att svalna lite så då får jag vänta på det.
Pia ringer så vi snacka lite, Camilla ringer också.
Vill gå på promenad i dag, det går ju bra.
Hoppas på fint väder.
 
skall jag
hoppa i säng.
Titta på Tv:n en stund,
och så somnar jag......
 
Tack för i dag.
 
GOD NATT 
  HAKUNA MATATA 
 Det är ord som är bra
SUPER GRANNY
 Bilder tagna från googel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0