Två läkarbesök på 6 timmas.

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK
 
Hej,
Välkommen till min dag Det är torsdag den 200507
och det är Carina & Carita som har namnsdag.
 
Jag vaknar tidigt, väldigt tidigt. Jag tror att det är sjukt tråkig att behöva vakna nu, för lite mer sömn skulle sitta fint. Jag kanske kan fixa det i morgon. Jag tror att det här blir en bra dag med massa att göra. Jag skall börja nu och se vart tiden tar mig. Frukost kan ju sitta fint en sådan här fin morgon, Jag ser att solen kommer smygande över trätopparna och det är så fint. jag har 6 + redan. Det kommer bli en bra dag. 
 
 
Min man skall åka nu så jag har sagt hej då , och jag hoppas att det är lugnt på vägen. Kram karm. Jag skall nu fortsätta min dag med lite lugn yoga och skön musik, det är så nyttigt för mitt inre att känna detta. Njuta av alla dagar, dom är nu  och man kan inte göra om dom. Även fast man vill det. Allt som händer i går är historia. Nu skall jag ta tag i min nya dag och lägga den åtsidan.
 
Jag tror inte att man kan göra på något annat vis, det är därför man skall bara ha goda minnen att leva med. Allt annat är historia. Jag känner hur min dag växer och hur skönt det känns i min kropp. Jag har nu lite att stå i, skall till Farsta med en vän, och sen till Nacka. Ja jag skall väl hoppa in i duschen då. ja då är man klar och jag kan säga att jag har massor att stå i i dag men det skall gå.
 
 
 
Jag åker med Juhani till jobbet, vidare till Camilla, för att fortsätta till Eva, vi skall då fara till Farsta, ögon. Här tar det tid, jag vet bara när Camilla var där, 1 och en halv timme senare kom vi där ifrån. Ja sätter mig till rätta och så kommer Eva efter 10 minuter, va är du klar nu? Okej vilken tid vi har att dra runt i Farsta. Här är man ju inte varje dag precis. Ja det blir lite kaffe och jag känner att det är härligt med gott om tid. Jag hinner lungt till Nacka nu. Men med det kör jag fel två gånger men vi kommer före första kön i alla fall.
 
 
 
Det var kö Hugo i tunneln så jag for förbi Hammarby sjöstrand. Där kan man också åka, sen åkte jag av en för tidig avfart så jag hamna under Henriksdalsringen. Men till slut kom vi fram till Nacka. Det var skönt, men så nervös jag blev. Hur sjukt är inte det? Jag blev skit nervös.  Varför vet jag inte men det var en jobbig periord att vänta. Jag tror att hela alltet tog 50 minuter. Så det var lång tid. Ja så skall man hemåt.
 
 
Vi stanna i Huddinge och gick på kolgrillen :) Det blev lunch/middag där och det var helt okej. Jag kör hem Eva och sen tar jag mig vidare hem, jag ringer Camilla och dom har precis kommit hem, dom är också hur sega som helst. Jag tar en snabbtanke och pratar med Camilla och säger vi hoppar nu i dag så kommer jag ner i morgon, jag somnar nästan. Nu är det jobbigt som fasen.
 
Jag messar med Nea och frågar om Joline var där och det var hon, sen messa jag och fråga om jag kan ringa. men det kom inget svar och då prövade jag att ringa. Inget svar då heller. Hon kanske är ute på gården och har inte mobilen till hands. Så kan det va. Jag vilar på soffan och somnar till. Efter en stund så ringer jag det är så klart till Ari jag kan ringa, han säger att dom är hemma och får reda på att hon hade mobilen hemma. ja sånt händer, jag kan ringa i morgon.
 
Jag säger god natt till gubben och så lägger jag på.  Han skall snacka med Joline att jag ringer i morgon. Ja så är jag då på G att fixa min kväll. Jag hoppas det är bara att lägga sig, Jag är så trött, Snackar lite med Pia, och sen kan jag nu då sova.
 
 
 
God natt Tack för i dag. 
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0