En stund för mig själv

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
  
Hej,
Välkommen till min dag Det är fredag den 201113
och det är Karsten & Krister som har namnsdag.
 
Det är en fin dag och jag skall försöka få den att vara det hela dagen, Jo det är en svacka i dag men den skall jag försöka överleva. Jag hoppas att det är bara en övergående känsla och att jag bara kan fortsätta dagen som jag vill. Jag har en liten plan för dagen.
 
Frukost tillsammans med Thomas och Camilla, Bee på film så det gör mig så glad. En liten gul bubbla som bara är så fin. Ja jag vet, men jag gillar Bumble Bee. Det är bara så och vem säger att jag inte får tycka om han? Nå väl jag har bara en super förmiddag. Det är bara att det känns annorlunda i hjärtat.
 
Jag skall då inte vara mer skönt att få en dag som bara rullar på utan andra saker som poppar upp. Jag har ett sådant känsla att inte få en dålig dag. Så jag kommer fortsätta ha en bra dag. Så nu är det snart lunch och jag kollar på julfilmer. Så är det så nu tar jag paus igen från skrivandet.
 
Julfilmer är en fin stämningshöjande filmer jag kan då få julkänslan och det är ju bara att njuta av den känslan också. Jag tror det är lite längtan efter snö och härlig belysning i huset. Man får en bra känsla och det är ju det man vill ha till jul.
 
Jag har bara en sak att tänka på just under julen, barnbarnens julklappar. Det betyder att jag skall försöka hitta något som dom vill ha. Jag har några som då kan vara lättare att handla till och sen några som det är svårare till. Oftast får dom då presentkort som dom då kan handla var dom vill för. Så bra kan jag lova.
 
Det skall också jul pyntas lite före första advent, det är sista söndagen i november. Så jag har inte så bråttom just nu det är nog mera att jag inte skall stressa för att få det gjort. Det är ju fortfarande sjukstuga hemma så jag har bara en liten och oberoende känsla att den kommer att vara i evigheter.
 
Nå väl jag skall nog ta tag i min eftermiddag nu och set till att jag har det bra. Jag vill bara få denna dag att ta slut känns det som. Inget roligt alls. Jag och Camilla tar lite go fika och njuter lite av kvällen. Thomas vill se Star Wars och det säger man inte nej till.
 
Vi har en bra och skön kväll, lugnt och stilla. Min kväll tar slut runt 22 tiden då jag skall sova lite. Tack för i dag och jag vill bara ha en bra natt. Sov gott Camilla och Thomas, vi ses i morgon.
 
Vill också tacka dig för besöket i dag. Så kul att du tittar in.
 
 
God natt Tack för i dag
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0