En ute kväll

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
  
Hej,
Välkommen till min dag Det är tisdag den 201013
och det är Berit & Birgit som har namnsdag.
 
Det är en ny dag och jag känner mig bättre och mycket mer i mitt centrum. Kan vara en svår sak att vara i, det krävs en del energi för att orka vara där varje dag. Men jag vet att det går om man är på rätt väg och jag har min väg att gå och den är rätt för mig. Jag kräver inte några underverk från dagen, jag vill bara kunna komma framåt och känna lite glädje längre fram.
 
Nu skall jag då tala om att med glädje kan man läka lite mer hålet i mitt hjärta är alltid där men jag kan stärka sidorna så jag kan gå vidare. Jag hoppas det fungerar mer och mer längre fram. Det är svårt men det är så det blir, en bit i taget så skall det gå.
 
Min morgon i dag, jo frukosten är klar, allt annat är också klart så jag kan luta mig bakåt och se om vad som kommer eller vad jag måste göra. Vill bara få dagen att ramla på så att säga. Kan vara bra att vara sysselsatt. Man vet aldrig vad som kan hända under dagen det blir ju kul att få se.
 
Soffhäng hos Camilla blir det, vi har några få saker att göra vara av ena är på förmiddagen, Aleris besök. Det blir ju lätt att fixa saker när man är två. Men först är det ju då lite te/kaffe dags och så är det lite snack om allt. Vi bestämmer lite vad vi skall göra på fredag.
 
 
Nu tar vi en sväng till Aleris och lite akupunktur, Så då kan jag allt vara nöjd med tillvaron. Det blir en sväng hem och vi får lunch sällskap och det är Eva och Malin som kommer på en sväng. Det är så trevligt och roligt med besök. Det blir en film och vi har det så trevligt.
 
 
Dagen går fort när man har roligt och trevligt. Då så nu skall vi till KSH (karolinska sjukhuset Huddinge). Det skall röntgen på Camilla. Röntgen ligger i nya huset och jag blev imponerad av det, så fint, så snyggt. Ljust och riktigt bra vill jag lova.
 
Då så jag sitter i väntrummet och väntar det är ju Camilla som skall in. Det flyter på och det går bra. Vi tar oss ut och Thomas hämtar upp oss, jag förstår varför Linus gilla att åka "stor bilen", man sitter högt upp och ser bra mycket mer vad som händer på vägen.
 
Åter hemma och jag tar en fika med Camilla och Thomas. Ja då skall man bara ha ett par timmars vila och sen är det bara att fortsätta eftermiddagen och en ute kväll med jobbet. Vad kul måste jag då säga. Det är ju så trevligt att ses utanför jobbet. Man blir mer än bara kollegor.
 
 
Så det roliga tar också slut till sist och nu är det bara att njuta av en sen kväll och kanske en film.
Eller så somnar jag på engång. ses i morgon.
 
 
God natt Tack för i dag
 
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0