Så kan det va

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
  
Hej,
Välkommen till min dag Det är onsdag den 201014
och det är Stellan som har namnsdag.
 
Då är jag uppe med tuppen och det betyder att jag inte att jag valt att vara uppe själv utan min kropp är inställd på arr jobba och att gå upp tidigt. Jag tycker att det är jobbigt i bland och att det inte alls är så verst kul. Men det är bara att gå upp och sen se till att man skall göra sin dag, med start på morgonen.
 
Frukost, ja den bör ju då komma in nu  nu så den är tankad och klar, kroppen alltså. Det kan bli en mycket intressant dag i dag, nu på morgonen får jag besök, min dotter kommer på besök. Det blir så roligt och jag ser fram, emot en stund med henne. Jag skall nu fixa kaffe till henne och så skall vi ha en trevlig stund.
 
Så mysig med att ha sin dotter hemma hos mig, det är offast jag/vi som åker till våra barn. Det kan ibland kännas tråkigt. Jag vill ju ha mina barn hos mig också. Men man kan inte få allt, det blir säkert bra de också. Jag har inga som helst krav på mina barn, jo ett, dom kan ju ringa ibland till sin mamma.
 
Nå väl nu har jag i alla fall min dotter hos mig och jag är glad för det. Vi skall ju bara hänga lite på morgonen och sen runt 10.30 skall vi till frissan. Det blir kul. Vi tyar kaffe/te och sen är det ju bara att njuta av dagen. Klockan var i lagom tickande för vi han med en massa. Så är det då dags att ta Bee på en färd till Salem.
 
 
Jo vi har vår frisör där, en ung tjej som är fantastisk på att klippa och fixa med hår och så. Jag är nöjd och lika så Camilla. Då skall vi hämta Juhani, sen Ashani för att sen ta lite lunch. Jag tog en kebabrulle, helt okej. Vi titta lite på tv och snacka.
 
Juhani och Ashani skall nu lämna Brinken för att ta sig hem till Tuna. Jag är så frusen och känner mig väldigt trött. Har en jobbig dag. Denna vecka är mycket känslor och mycket saknad. Inget är roligt och det ärt så tråkigt. Jag hoppas denna känsla släpper lite och att jag kan få en bättre dag i morgon.
 
Det är nu dags att åka hemåt. Jag tror att det blir en bra kväll med min man och ungar. Ja två hemma just nu. Snart skall dom lätta sina vingar och skaffa ett eget. Så kul , så spännande. Men i dag är det i dag. Jag skall ha tvätt i kväll vilket jag inte är så glad åt, som vanligt. Ari hjälper till ner med sakerna och jag är så besviken på att en maskin fortfarande är trasig.
 
Men nu är det middag, det blir mos och tjock korv. Enkelt och bara att göra. Vi ätrr tillsammans och sen skall jag ner och hänga tvätt. Det blir nog bra detta allt tar bara lite tid och sen är man klar och kan lägga sig. Då så gör kväll nu så vi ses igen.
 
 
God natt Tack för i dag
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0