Fin söndag

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
  
Hej,
Välkommen till min dag Det är söndag den 200913
och det är Sture som har namnsdag.
 
Grattis Daniel Westerberg på din
födelsedag.
 
Då är man vaken på riktigt och det blev faktiskt till klockan 06.30, med mitt sömnavbrott 0345 så är det väl helt okej. Jag skall bara njuta av min sköna morgon och hoppas att dagen blir bäst
 Jag har en plan i dag, men det är inte säkert att den blir av, får se vad som händer efter lunch. Nu skall jag njuta av min morgon och hoppas den blir så bra att den är värd att minnas.
 
Frukost, duschen, på men kläder och bädda. Så blir det och det känns helt okej. Jag har inga andra saker just nu att göra så man får ta tiden som kommer att göra det bästa av sitt liv. Jag har så mycket att vara stolt över och att ha nära mitt hjärta.
 
Jag skall nu fortsätta dagen och njuta så gott det går. Fick ett samtal från finaste Joline, det gjorde mig varm och jag älskar den tjejen. Hon kan verkligen ge mig värme i hjärtat. Det var lunch och det smaka gott. Tar lite te och det var också gott.
 
Då kan man göra en eftermiddag, Pernilla, Stefan och Ebba kom. Camilla har bakat en annanaspaj, så gott, så himla gott. Då kan man sitta och mysa där ett tag och så titta vi på Hawaii five - 0. Så bra serie, det är spännande och det är roliga kommentarer. Ja så skall jag hem då. Det är väl middag snart, det är faktiskt min tomte som gör maten.
 
 
Så i dag slipper jag det. Skönt och så befriande. Ja det blir kyckling så klart och det är ju bara att njuta av den när den blir klar. Det blir nog lite tv och annat roligt i dag, som en film kanske. Det är nog så det blir i kväll. Hoppas vi ses i morgon. Ta hand om dig och framför allt, vad rädd om dig. 
 
 
God natt Tack för i dag
 
 
  HAKUNA MATATA  
Det är ord som är bra
SUPER GRANNY 
Bilder tagna från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0