Oj vad trött jag blev i dag

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK
 
Välkommen
Det är tisdag den 210427
och det är Engelbrekr som har namnsdag.
 
Dagens ord "Synthesis"
 
Ny dag och det är ju bra med det, kan känna mig lite öm i knät så det blir ju bra med det då. Jag skall ta min frukost och se till att få en skön morgon med allt jag brukar göra. Så det blir bara att köra. Jag skall ner till Camilla, vi skall till ett läkarbesök i Älvsjö så det blir att snabba på lite. Vi är bara sega båda två tror jag, få se när jag kommer dit. Då skall jag åka ner och se till att det blir en te innan vi åker vidare.
 
Då fick hon en liten avbokning på grund av sjukdom. Ja så kan det bli, läkare kan också vara sjuka. Så då är det en skön dag med massa vila. Eller om man skall ut och gå lite. Jag är väl inte så pigg på det nu då efter som det känns att man har fått en kortisonspruta i knät, ont, öm och på det bästa humöret. Jag skall dricka lite mer te så går det väl bra. Jag tror att det är bara att vila knät och sen är det bara att hoppas på en smärtlindring.
 
Jag vet inte alls om det är en reaktion som jag fått med fasen vad trött jag är. Jag somnar lite och vaknar efter två timmar, det är ju galet. Jag sov i två timmar och det är inte lite det. Camilla har också sovit. Men jag är varm om huden och fryser. Vilken bra combo. Det är ju bara för mig att köra på min efter middag. Camilla skall iväg med Thomas och spela golf och Camilla skall promenera med dom. 
 
Jag skall träffa arbetskollegor och äta en bit mat. Det är ju trevligt, jag bad dom komma till mig eftersom jag inte vill köra så långt. Jag får vara lite försiktig med knät. Vi tar en bit mat här i Tuna, jag tar sallad och Pia tar en pizza och det gör Inga också. Så kul att träffa dom och att man kan ta en liten stund att koppla av med lite snack. Vi skall planera in en träff i maj och försöka få i hopp lite flera. Alltid att vara ute i god tid.
 
Nu skall jag göra kväll och njuta av den och se på tv. Tar och drar mig tillbaka nu.
 
Tack för i dag och dröm sött, god natt.
 
SUPER GRANNY
 Bilder från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0