Pilla, NKS, Anna besök i dag

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
 
Välkommen
Det är fredag den 2100326
och det är Emanuel som har namnsdag.
  
Dagens ord "Communication"
 
Innan du går ock lägger dig, ta en stund då du andas
bort dagens negativa upplevelser. Andas lugnt och
stilla innan du lägger dig till rätta i sängen.
Påminn dig om allt är bra och att du
åter känner harmoni.
 
Hej och hå det är fredag, är det då party? Ja för många är det så men jag har party på mitt sätt och det är en lugn och harmonisk väg med sådant jag älskar. Och en kväll där jag kommer att känna en  super fin och bra kväll. Min man kommer hem och jag skall fixa i köket, det är vad jag skall göra. Hur roligt kommer inte det bli? Jag får ta det super lugnt då jag är lite smärtpåverkad i knät. Jag kommer att vara en sagt gående PH som tar det lugnt.
 
Så frukost är klar och nu skall jag bara hänga en stund med min dotter och sen skall vi till Solna Så min dag är nu i full sång med allt vad det innebär på morgonen. Hej och hå här kommer en fredag att dra fram. Klackarna i taket och dyngraka, ha ha ha. Nä inte alls med kul att tänka så kanske. Jag har en bra dag framför mig. Helt klart. 
 
Då är min dotter här och vi skall kolla lite på tv och snacka, det tillhör en vardag för oss. Jag och hon har fått en bra morgonrutin för att komma på fötter och inte dega i hopp i soffan. Jag tror att det är många som är lika knasiga som jag som vill ha rutin på morgonen. Jag vill starta dagen i lugn och ro, ingen stress och inga måsten. Vi planerar dagen och det ser väl bra ut och så kan man allt fortsätta den som man planerar
God lunch med dom bästa
 
Solna nästan, en te/kaffe hos Pernilla, det är ett måste då jag har kläder till Ebba och vill höra hur Viktor har det. Han har ju opererats igen. Jobbigt en ny karusell som snurrar och allt vad det innebär. Jag tror inte att det känns så kul för han heller. Han har ont och ligger mest i sängen. Tråkigt. Vi bestämmer att ta en lunch och även köpa hö till Mario och Luigi. Även in på Flying Tiger. Sen säger vi hej då till Pernilla och Camilla skall ställa in shunten.
 
Är på NKS
 
Vi skall också ta ett snack med Anna P och om vad som skall hända nu. Jag har ingen som helst aning om att man kan behandla sorg på detta vis intressant att följa upp. Jag tror jag skall utbilda mig i just det. Kan vara väldigt intressant. Det är super kö hem och det är helt stopp på Essingeleden på flera ställen. Sen är kön borta och man undrar varför kön har uppkommit över huvud taget. Hemma så skönt jag är totalt slut och blev trött av denna körning på nästan en timme från Solna och hem.
 
Han med en fika innan vi åker hem.
 
Thomas plockar upp Camilla och jag går upp. Det är ju tomt hemma, trodde min man skulle vara hemma men jag han före. Så kul då hinner jag göra lite stök innan han kommer. Det är inte så farligt men det skall ju göras. Jag hoppas att det blir en bra kväll med lite kul tv program och så. Det återstår att se.
 
Ett nytt underhållnings program startar i dag, det är värt att se och man kan efter åt utvärdera det. Det kommer nog vara kul och så. Det blir väl en film också efter det. Sen är det sängen såsmaning om. Men nu skall jag berätta, jag somna i soffan mitt i filmen, Vilken tur att jag har sätt den. Går in i sovrummet och lägger mig i sängen, somnar säkert om snart.
 
Tack för i dag och dröm sött, god natt.  
SUPER GRANNY
Bilder från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0