Storstädning och om möblering

 
 
 SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK 
 
Välkommen
Det är söndag den 2100328
och det är  som har namnsdag.
  
Dagens ord "Simplicity"
 
 
Varje ögonblick har
fler möjligheter
än vi ser.
 
Har en söndag som är lite jobbig då jag har detta datum som gör så ont, mitt lilla barnbarn är inte med mig och det är bara åtta månader sen, det är inte någon lång tid och det gör ont. Jag tycker det både går fort och sakta. Men minner av denna unika själ finns nära mig och jag vet att han har det bra. Jag vet att vi kommer att ses snart. Men det gör ont ändå. Nu är det i alla fall dagen när Linus blev super ängel och när han tacka för sig.
 
Jag har så ont i hela kroppen och det är så jobbigt att få en smärta man inte rår på. För sorg är en smärta som man inte kan ta bort, man skall leva med den och det är ett konststycke att klara av det. Ingen människa som jag känner kan klara det. Men jag försöker och få mitt liv att gå vidare. Hoppas det är lindrigare om 100 år.
 
Min dag är i full färd har bäddning och så, vi (jag och Ari) skall bara handla lite och det är ju bara att köra på. Eller det är inte så lätt i dag kan jag lova, fan det gör ont i knät. Tur att man får det röntgat snart, MR då ser dom de mesta. Ja ja den dagen den sorgen. Nu skall jag i alla fall kör på med min dag.
 
Vi skall handla in lite påskägg och sådant i dag, så det blir kul att göra barnbarnen glada. Så skall jag leta efter ett bra kusse överdrag till ena kudden på soffan. Vi tar en liten lunch och jag har då också då köpt en dricka till mig, Ari tar kaffe och en bulla. Så då är vi klara och jag tänker att jag skall fixa med ljus på gravarna, men det är väldans blött så det blir inte så bra. Jag tror jag väntar tills i morgon och tar det då. Ljusen slocknar ju bara när det är blött så klart. Ja ja jag får tända ljus hemma till mina kära. 
 
Hemma får Ari ett ryck och tycker att han skall fixa datorerna, okej vi flyttar dom då och så hux flux är det klart och jag skall fixa de sista. Det är ju jag som har det mesta plocket för mitt bord ser riktigt ut som på ett kontor med allt jag kan tänkas behöva. Jag tror att det alltid kommer att se ut så. Inget som jag tycker är fel, jag vet vad jag har alla mina saker.

 
Lite plock och fix har jag kvar
 
I stortsätt är detta klart
 
Kudden skall inte vara där och mitt vattenfall fungerar
 
Så det blir bra och nu skall jag bara fixa ett litet bord till köket. Hur ovanligt blir det inte att sitta i köket och äta? Så konstigt men det är ju där man skall sitta. Så det blir middag snart för det har Ari fixat. Det blir gott sen när det är klart: Vi kan göra en kväll då. Skall bli så skönt att bara sätta sig och njuta av det vi gjort. Det tar sin tid att flytta saker hit och dit men det blev så bra.
 
Har just sätt att LL har skrivit till mig och det var som vanligt att jag sprider massa lögner i min blogg och att jag bara skall dö eller försvinna från jordens yta. Ja det kanske sker men tyvärr inte just nu. Det är också tråkigt att läsa att jag skriver lögner här, undra vad dom har för referens
Ari fick också se vad L skrev till mig. Han svara på det och sen hade hon tagit bort det. Det är ju inte så konstigt egentligen.
 
Jag skiter i vad dom skriver och vad dom anklagar mig för, jag vet vad dom två gjorde mot mig och det som är, är ju att det visste många andra också. Men jag skiter i det också. Jag vill bara kunna skriva vad jag vill och inte behöva censurera allt. Jag har ett stort behov att bara skriva om den vansinniga tiden 1989, då jag fick mitt livs aggressionsutbrott men kunde sansa mig så pass att jag kunde ta mina barn och flytta.
 
Men jag fanns där för mina barn och den lilla memlan som kom. Hon var så ofta hos mig och vi hade så kul. Jag vill berätta om när Ari och jag fick lugna barnen med att dom inte behöver åka dit. Jag vill skriva om bråken mellan han och min son, när han spydde ur sig de mest vidriga sakerna om min son. Jag vill skriva om allt skit men nej jag gör det inte. Jag biter mig hårt i fingrarna. När sen det tragiska händer är vi alla där, alla bokstavligen.
 
Men att sen kasta skit på min dotter om att sno saker är sjukt. En väska som hon har lånat av sin syster medans hon levde. Ja det är så. Men allt annat, fy fan jag mår så illa. Undra vem som har alla lögner på lager. Undra om jag skall sätta ut bilden hon sicka till mig? Hon och bästa kompisen med dom fulaste tungor jag nånsin sett. Jag undrar nu bara det är väl bra att sluta med erat skit. Här så trött på er.
 
Jag har lovat att inte svara men nu är det sjukt otrevligt att få inlägg av er. Jag kommer inte publicera dom för det är så sjuka. Jag har bara sparat dom så jag vet vad jag har att slåss med. Nu måste jag sluta med detta för annars är det mer ilska som kommer och vem vet då vad jag skriver. Det vill jag inte denna dag vill jag bara ha till mitt och tyvärr så är min memlan ett barn i mitt liv. Det ville hon själv om ni inte viste det.
 
Så middag jag det kan vara ett bra brak och det känns ju bra. Nu skall jag varva ner och se till att jag bara kan andas lugnt och sansat med det mesta som jag vill ha runt omkring mig. Det blev en lång dag trotts att man skall ställa fram klockan känns som om jag varit vaken ett helt dygn. Skall väl bara ta denna kväll och njuta av den det skulle sitta fint. Eller det sitter fint.
 
Film och det är Tom som kör en av MIP filmerna. Så det är bara att sitta och se den så länge jag orkar. sen är det god natt. Somnar säkert så fort jag lägger mig på kudden.
 
Tack för i dag och dröm sött, god natt.  
SUPER GRANNY
Bilder från Google.

Kommentarer
Postat av: Pilla

Oj oj oj säger jag bara.
Kim och Lillevi ni måste nog vara dom trögaste på denna jord.
Inget liv?? Det ända ni gör är att sprida dynga! Att ni orkar? 🤷‍♀️
Alldeles för mycket fritid??
Du Kim kanske vill tillbaka till Phia? Med tanke på hur mycket du stalkar henne? Inte riktigt normalt av en fullt vuxen människa.
Lögner? Ja det vet ju du/ ni en hel del om.
Vad jag minns det som så va ju er dotter jämt hos PH.
Vilket ex hade tagit hand om er kärleksbarn? Jo hon med det stora hjärtat. Eller? Tror inte du hade gjort detsamma om det var omvänt. Phia har räddat många med att öppna sitt hem. Jag är en av dom, men vad vet du om att inte vara ego och tänka på andra.
Du kan inte förvänta dig att hon ska sluta att sakna Emelie eller att hon inte ska synas. Hon finns på foto i hennes hem, tas det foton i hemmet kan hon kanske komma med.
Du har tagit avstånd från din andra dotter med familj, men ändå måste du komma med att det är något som hon valt. Så dåligt.
Hoppas du håller koll på allt eller det borde ju inte vara så svårt med tanke på att du skickar samma Mail hela tiden. Byt skiva.
Och bilden på L som hon skickade , vad fick hon ut av det? Själv ville jag kräkas så ful va den. Ja du ni är patetiska. Hoppas ni kommer till insikt nån dag.

2021-03-29 @ 21:31:11
Postat av: Pilla

Oj oj oj säger jag bara.
Kim och Lillevi ni måste nog vara dom trögaste på denna jord.
Inget liv?? Det ända ni gör är att sprida dynga! Att ni orkar? 🤷‍♀️
Alldeles för mycket fritid??
Du Kim kanske vill tillbaka till Phia? Med tanke på hur mycket du stalkar henne? Inte riktigt normalt av en fullt vuxen människa.
Lögner? Ja det vet ju du/ ni en hel del om.
Vad jag minns det som så va ju er dotter jämt hos PH.
Vilket ex hade tagit hand om er kärleksbarn? Jo hon med det stora hjärtat. Eller? Tror inte du hade gjort detsamma om det var omvänt. Phia har räddat många med att öppna sitt hem. Jag är en av dom, men vad vet du om att inte vara ego och tänka på andra.
Du kan inte förvänta dig att hon ska sluta att sakna Emelie eller att hon inte ska synas. Hon finns på foto i hennes hem, tas det foton i hemmet kan hon kanske komma med.
Du har tagit avstånd från din andra dotter med familj, men ändå måste du komma med att det är något som hon valt. Så dåligt.
Hoppas du håller koll på allt eller det borde ju inte vara så svårt med tanke på att du skickar samma Mail hela tiden. Byt skiva.
Och bilden på L som hon skickade , vad fick hon ut av det? Själv ville jag kräkas så ful va den. Ja du ni är patetiska. Hoppas ni kommer till insikt nån dag.

2021-06-15 @ 11:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0