Linus

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK
 
Välkommen
Det är fredag den 210528
Det är Ingeborg & Borghild som har namnsdag.
 
Dagens ord "Expectancy"
 
Det är en tung dag och det är inte alls något som är kul. I dag är det 10 månader sen mitt barnbarn Linus lämnade jorden efter nästan ett år slitande och kämpande med sin cancer. Det är en cancer som man inte överlever och det är tufft att stå bredvid och inte kan göra mer än det man gör.
 
 Linus.
 
Var inte ledsen lilla mamma jag var tvungen att gå.
Den dagen det hände sluta mitt hjärta stt slå.
 
Älskade pappa mitt liv blev så kort.
Ta hand om varandra när jag flyger bort.
 
Jag vet att ni gråter och det finns ingen tröst.
Men lyssna till era hjärtan och ni kan höra min röst.
 
Jag finns inte bland er men jag finns ändå.
Jag hör era böner och jag älskar dig så.
 
 
 
Tack för i dag och dröm sött, god natt.
 
SUPER GRANNY
Bilder från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0