Slutet

 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK
 
Välkommen
Det är torsdag den 2105008
 
Dagens ord "Greativity"
 
Det är helg och jag skall klara av denna helg utan att rasa samman. Varför? Ja mitt knä är så jävla smärtsamt och det är enkelt att bli tokig av smärta. Jag tror att allt jag gör är okej men det blir värre när jag gör allt jag skall. Nu är det ju så att bara bita i hopp och hoppas på en bra dag. Det är inget annat jag kan göra och det är då det jag får acceptera. Så nu rullar min dag upp och få se vad som händer.
 
Det kan vara sista dagen på ett tag eftersom jag inte riktigt får ro här och det känns inte så kul. Alla år som ligger bakom denna blogg det är så trist, så jävla trist. Men det är bara att göra.
 
Tack för i dag och dröm sött, god natt.
 
SUPER GRANNY
 
 
 Bilder från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0