Julen kommer snart

 
 
 
 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK
 
Välkommen
Det är 
231214
 
 
Har varit sjuk en längre tid med hosta och förkylning. Det är ju inte så kul med ett bakslag på en förkylning som hände förra veckan. Men bu är det mesta över och jag har kontroll på både förkylningen (som är borta nu) och muskel reumatism. Ja är det inte bu så är det bä. Gubben har också varit dålig en längre tid. Det var han som smitta mig från början. Han jobbar nu men har lite jobbigt med astman.
 
Jag har julpyntat och hoppas att snön blir kvar, vilket inte är så solklart. Till helgen blir det 5 + och då kommer snön säkert smälta bort, Det är så tråkigt tycker jag. Har längtat efter en vit jul lännge nu,, men vi får se om det blir vitt eller plaskigt och grått. Då skall jag bara runda av detta och fortsätta med lite annat här hemma.
   
Tack för i dag och dröm sött, god natt.
 
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0