Jobbig start på året

 
SUPERFARMOR BLOGG
MITT BOLLPLANK
 
 
Välkommen
Det är 
torsdag
240222
 
Dagens ord
 " Love ."
Jag har ett mycket jobbig år. 2024 kunde vara bättre. Visserligen började det redan i slutet av 2023. Muskel reumatism,  har ett schema på kortison,  jag håller på att trappa ner styrkan. Från 30 mg till 8,75 i dag. Det är skitjobbigt. Man små äter hela tiden. Hur jobbigt som hälsat. Så kom nya året 2024. Då blir jag intagen på sjukhuset, Karolinska Huddinge  B88  240215. Jag har en gallblåsa som är inflammerad och har även gatstenar.  Operation 240217, mins faktiskt inte så mycket  av den dagen efter operationen.  Men dagen efter börja jag att få besvär av en höger lunga.  Det påverkade mitt tal också. Dåligt blodvärde har jag också. Blev utskriven 240221. Väl hemma blev det värre, på tisdagen var jag tvungen att ta en ambulans till Södertälje sjukhus. Där berättade dom att jag har vätska i höger lunga. Fivck åka hem vid 17 tiden. Jag blev kallad till vårdcentralen för en efter kontroll. Ny lugg röntgen och ultraljud på hjärtat.  Röntgen är klar så ultraljudet sker 6 mars.Så det är lite för mycket tycker jag. Visst är jag glad att läckan kollar. Men nu har jag vätska i båda lungorna. Inte kul.

Ja så det går iallafall åt rätt håll. Jag tar  ett steg i taget och en dag i tage. 
Det blir all för denna gång.
 
Tack för i dag och dröm sött,  mm
 natt.
 
SUPER GRANNY
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0